Vzdělávání pro oddělení nákupu a obchodu

Mnoho českých firem podceňuje roli nákupu a věnuje jeho přípravě jen minimální pozornost. Systematicky uchopený nákup přitom dokáže společnosti nejen ušetřit náklady, čas i starosti, ale také stabilizovat její strukturu a vyjasnit vztahy mezi odděleními. Tým Nákupního servisu má s vedením nákupních projektů rozsáhlé zkušenosti a neváhá se o ně podělit při školeních. Účastníci se kupříkladu dozvědí odpovědi na následující otázky: Co to firemní nákup vlastně je? Jak má fungovat? Jaké jsou jeho úkoly? A proč je nákup extrémně důležitý i pro obchodníka?

„Workshop vám pomůže vyjasnit si úlohu nákupu a snížit související náklady.“

Připravili jsme pro vás hned dva typy školení: pro obchodní týmy a pro nákupčí. Přednášející se zaměřují na praktické problémy a přizpůsobují workshop konkrétním požadavkům klienta. Školení pro vás rádi uspořádáme jak ve vašem sídle, tak v našich prostorách v Praze. Vzdělávací akce má zpravidla podobu 1–2denního prezenčního workshopu.

Školení pro tým nákupčích

Zaměřuje se na roli nákupu a nákupčích ve společnosti a řeší např. následující témata:

  • Jak se stát úspěšným nákupčím
  • Výběrová řízení, jejich fáze a vyhodnocení nabídek
  • Nákupní metriky
  • TCO (Total Cost of Ownership) – veškeré náklady spojené s nákupem
  • Úspory a jejich výpočet
  • KPI (Key Performance Indicators) – hodnocení nákupu
  • Znalost trhu
  • Komunikace s dodavatelem
  • Smluvní dokumentace

Školení pro tým obchodníků

Vysvětluje obchodním zástupcům, že nákup není překážkou v byznysu, ale vstupní branou do firmy. Řeší např. otázky:

  • Znám roli nákupu a potřebuji ho?
  • Jak spolupracovat s nákupem?
  • Jak pracovat s ostatními odděleními společnosti?
  • Co je pro nákup důležité?
  • Co se děje v průběhu výběrového řízení a jaké existují možnosti?
  • Jaká je moje role během výběrového řízení?
  • Vyjednávání podmínek spolupráce s dodavateli
  • Smlouva nebo objednávka

Pokud máte další dotazy ohledně školení, není nic jednoduššího než napsat. Jsme tu pro Vás.