
Každý firemní proces či obsah interních směrnic je nutné pravidelně aktualizovat. Bez revizí se nákup ve společnosti může stát zbytečně drahým, nefunkčním a pomalým. Mnoho firem však na takové analýzy nemá čas, kapacity ani specializované zaměstnance. A pokud už v týmu pracují, bývají příliš svázáni dosavadní praxí – chybí jim pohled „out of the box“. Nebo si zkrátka myslí, že to není potřeba.
Nákupní servis je tu od toho, aby vám na nákupní aktivity poskytl profesionální a nezávislý náhled – bez předsudků a neovlivněný vztahy ve společnosti. Naše analýza vám pomůže snížit náklady, přenastavit procesy a zajistit nejoptimálnější spolupráci s dodavateli. To vše s důrazem na dosažení vašich ekonomických cílů.
Nejprve prodiskutujeme s managementem aktuální stav nákupu, jeho cíle a silné i slabé stránky. Podíváme se na jednotlivé kroky a zhodnotíme, zda skutečně odpovídají vašim představám. Propočítáme náklady a zjistíme, kde můžete ušetřit peníze i čas. Samozřejmostí je kontrola souladu nákupních procesů s legislativou. Vaše informace jsou po celou dobu v bezpečí – spolupráci zaštitují smlouvy o mlčenlivosti i další právní dokumenty. Výsledkem analýzy jsou konkrétní doporučení, která jsme připraveni pomoci zavést do praxe.
Hlavní výhody
Co při analýze zkoumáme?
Pokud chcete ušetřit, stačí si zažádat o nezávaznou nabídku
NÁKUPNÍ SERVIS, s.r.o. – sídlo
Korunní 2569/108
CZ-101 00 • Praha 10 – Vinohrady
IČO: 06526781
DIČ: CZ06526781
bankovní spojení: 282287002/5500
+420 606 669 577
Kancelář (korespondenční adresa) Tyršova 1835/13 CZ – 120 00 Praha 2